    From: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z WizjiTV
    Date: Thu, 4 Apr 2002 10:26:37 +0200

    Czołem grupowicze.

    Jeszcze nie mam problemu, ale mogę niedługo mieć, więc zwracam się z prośbą o
    poradę. Korzystając z fuzji WizjaTV Cyfra+, zrezygnowałem z ich usług, poprzez
    wysłanie pisemka, że nie zgadzam się na nowy regulamin świadczenia usług. Nowy
    regulamin wszedł w życie z początkiem kwietnia. Z początkiem kwietnia więc
    straciła ważność moja umowa. Oświadczenie, że nie akceptuję nowego regulaminu i
    w związku z tym rezygnuję z ich usług, przesłałem listem poleconym na adres
    opreatora. Mam poświadczenie nadania tego listu. Problem w tym, że wczoraj
    przyszedł do mnie rachunek za kwiecień (z góry). Zadzwoniłem do biura obsługi.
    Pani stwierdziła że żadne pismo nie wpłynęło (wysłałem dwa tyg. temu). Możeliwe,
    że pisemko jeszcze nie dotarło, bądz jeszcze go nie obrobili i dlatego wysłano
    mi rachunek. Ale też możliwe jest (i bardziej prawdopodobne) że moje pisemko im
    po prostu zginęło. Czy mając potwierdzenie nadania mogę spać spokojnie i czekać
    aż sprawa sama się wyjaśni ?

    Pzdr.
    P.D.