  • 31. Data: 2013-12-20 09:33:21
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-20 09:28, z pisze:

    > Musi to na Rusi. :-)
    > Jak się nie ma kręgosłupa moralnego to tak to wychodzi.
    > Usprawiedliwianie debilizmu nadejściem większych debili.
    > Żałość.

    Dotrzymywanie obietnic (wyborczych) uważasz za debilizm? Bo tak z
    powyższego wynika...
    Praktyka poniekąd to potwierdza...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2013-12-20 10:05:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2013 09:28, z pisze:

    > A może po prostu normalni ludzie co wytykają debilizm biurokratyczny,

    Jeżeli dla ciebie "normalny człowiek" to idiota, który potrafi wykonywać
    tylko jedną pracę w jednym miejscu i jak firma padnie lub zniknie
    zapotrzebowanie na dany zawód nie potrafi zapewnić sobie utrzymania, to
    ja ci bardzo współczuję.

    > bezsensowne promowanie tylko pewnych grup ludzi (a może zamierzone)

    Jakich "pewnych"??

    > Albo sytuacji kiedy dostają tylko ci co wiedzą, się upomną lub ci co
    > mają dostać.

    Każdy system trzeba umieć wykorzystywać.

    > Można potulnie robić swoje i oddawać pół pensji bandziorom.

    Traktujesz pieniądze jako obiektywnie istniejące dobro. A to tylko
    dynamicznie zmieniające się punkty służące do społecznie akceptowalnego
    podziału zasobów. Nic więcej.

    Pamiętaj, że od czasu rewolucji przemysłowej spada zapotrzebowanie na
    nisko kwalifikowaną siłę roboczą i jednoczenie rośnie produkcja. Tak na
    prawdę nie ma zapotrzebowania na pracę dużej części ludzi, ale jakby
    wszyscy ci niepotrzebni byli "na doli" - problemy były daleko większe
    niż marnowanie środków na utrzymanie nadmiernie rozbudowanej administracji.

    > Są tacy ludzie. Szanujemy ich :-)

    Pasożytów nie będę nigdy szanował.

    > Musi to na Rusi. :-)
    > Jak się nie ma kręgosłupa moralnego to tak to wychodzi.
    > Usprawiedliwianie debilizmu nadejściem większych debili.
    > Żałość.

    Normalna konsekwencja demokracji - zbyt duża część ludzi to leniwi,
    krótkowzroczni, egoistyczni durnie, którzy wybiorą tych, którzy obiecają
    im jak najwięcej za darmo.

    Zauważ, że ludziom się marzył filmowy kapitalizm - gdzie każdy sobie
    trochę popracuje i będzie nagle bogaczem. Stąd też uporczywa popularność
    różnych piramid finansowych typu Amway. A tu nie da rady.

  • 33. Data: 2013-12-20 10:10:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-20 10:05, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > tylko jedną pracę w jednym miejscu i jak firma padnie lub zniknie
    > zapotrzebowanie na dany zawód nie potrafi zapewnić sobie utrzymania, to

    Niestety (patrząc na to matematycznie) u nas stało się to normą, bo
    większość to idioci, a populistyczni rządzący, oraz historia spowodowały
    zanik instynktów samozachowawczych....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 34. Data: 2013-12-20 11:36:01
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > tylko jedną pracę w jednym miejscu i jak firma padnie lub zniknie
    > zapotrzebowanie na dany zawód nie potrafi zapewnić sobie utrzymania, to

    Normalny to taki co daje sobie radę oraz widzi i sprzeciwia się
    debilizmom i niesprawiedliwości. Przegięcie ani w jedną ani w drugą
    stronę normalne nie jest. Tak jak normalne nigdy nie będzie
    złodziejstwo, oszustwo i kombinatorstwo choćby usprawiedliwiane
    największą "sodiomią i gomorią" która nadjedzie jak się nie oszuka.

    Postaraj się choć trochę więcej czytać i rozumieć to Twoje pisanie nie
    będzie odbijaniem się od ściany do ściany.

  • 35. Data: 2013-12-20 11:46:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2013 11:36, z pisze:

> [...]
    >
    > Postaraj się choć trochę więcej czytać i rozumieć to Twoje pisanie nie
    > będzie odbijaniem się od ściany do ściany.

    Lekarzu! Lecz się sam!

    Śledź wątek - przecież bokun lamentuje, że wrócił z emigracji i nie
    zastał swojego starego zakładu, więc nie ma gdzie pracować. Biedny
    żuczek, nie?

  • 36. Data: 2013-12-20 12:09:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-20 11:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Śledź wątek - przecież bokun lamentuje, że wrócił z emigracji i nie
    > zastał swojego starego zakładu, więc nie ma gdzie pracować. Biedny
    > żuczek, nie?

    Ty oczywiście odbierasz to jako bezsensowny lament i nie zauważasz że
    staż pracy ma nie mały tylko nie w takich latach jak jakiś urzędas sobie
    wymyślił. Chodzi o głupotę, niesprawiedliwość tego przepisu.
    Ale ty i tak wiesz przecież swoje i zajmiesz się jego "nieporadnością
    życiową" :-)

  • 37. Data: 2013-12-20 16:18:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:l9175u$ef7$1@node1.news.atman.pl...

    > Lekarzu! Lecz się sam!
    >
    > Śledź wątek - przecież bokun lamentuje, że wrócił z emigracji i nie zastał
    > swojego starego zakładu, więc nie ma gdzie pracować. Biedny żuczek, nie?

    boukun nie jest odosobniony w tym "lamentpwanoi". Od czasu złodziejstwa
    okrągłostołowego i zaorania Polski ok. 6 mln Polaków z braku godziwej pracy w
    kraju pracuje za granicą, część woli siedzieć na zmywaku w Anglii, część
    podmywać starym Niemcom dupy. Złodzieje i oprawcy okrągłostołowi rozkradli
    polski przemysł, zlikwidowali lukratywne zakłady pracy i dletego na granicy
    zachodniej utworzyły się stacje przeładunkowe z busami i autobusami dla
    pracowników wędrujących z Polski...

    Ano nie ma gdzie pracować w Polsce dla milionów Polaków..., reszta niemotów
    siedzi w blaszanych łagrach pracy typu TESCO, co je postawiali w miejsce
    zaoranych zakładów pracy, za 1300 zł na rękę..., a inni chodzą po śmietnikach...

    boukun

  • 38. Data: 2013-12-20 16:28:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-20 16:18, boukun pisze:
    > TESCO, co je postawiali w miejsce zaoranych zakładów pracy, za 1300 zł
    > na rękę..., a inni chodzą po śmietnikach...

    1300 na reke w TESCO? za 8h/dzien 40g/tydzien? Gdyby choc tyle placili
    to by nie mieli problemu z kadrą.

    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2013-12-20 16:30:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-19 22:11, boukun pisze:
    > Sam jesteś pasożytem i debilem. Znajdź komuś pracę, jak wróci po 17
    > latach emigracji do Polski i dawno wypadł z rynku pracy, a jego zakład
    > jest zaorany i inne zakłady są też zaorane...

    przeciez dobrze CI radzi, mozesz np. napisac bestseller ksiazkowy, albo
    cos wynalezc i zgarnać Nobla. Tyle ludzi na raka umiera a Ty nic z tym
    nie robisz - pasozyt jestes ;)

    --
    @foe_pl

  • 40. Data: 2013-12-20 16:59:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wynalezc i zgarnać Nobla. Tyle ludzi na raka umiera a Ty nic z tym nie

    Takie krótkie bestsellery to ja piszę, na pl. soc.prawo, pl.soc.polityka, a
    odnośnie tematu który podjąłeś, nie tak dawno napisałem:

    "A gdzieś ty to wyczytał, że średnia długości życia się wydłuża? W reżimowej
    propagandzie? Bo ludzie żyją tyle samo długo, co żyli 100 i 200 lat temu, a
    coraz więcej ludzi młodych umiera i to nie tylko w wypadkach samochodowych, ale
    i na raka, a będą padać jak muchy, rak będzie ludzi atakował jak grypa niedługo.
    Pojedź do kliniki hematologii, transplantacji krwii i przeszczepów, to się
    przekonasz, jak młode dziewczynki cierpią na szpiczaka mnogiego..., o klinikach
    onkologicznych i glejakach mózgu nie wspominając...

    Tego nie było kilkanaście lat temu, jak nie było komórek..."

    Tyle, że z tego nie ma pieniędzy ;)

    boukun