  • 91. Data: 2013-12-22 19:01:41
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 18:51, boukun pisze:

    > Wierzę ci na słowo. Na pewno w liście motywacyjnym i w CV nie pisałeś,
    > że nie pracowałeś w Polsce od PRLu...

    Pisałem. To znaczy pracowałem w Polsce, ale nie na etat i w zupełnie
    innej branży.

    A gdybym tej nie dostał, mieli też duże zapotrzebowanie na potrafiących
    rzetelnie pracować w terenie. Tylko jak jakaś delikatna panienka
    chciałaby tylko przy biureczku, bo machać łopatą to nie honor, to mogę
    tylko zacytować Kaczyńskiego: spieprzaj, dziadu!

  • 92. Data: 2013-12-22 19:03:47
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > ja tez uwazam ze to bandytyzm. Zmuszac ludzi do pracy. Pzreciez SIE
    > NALEZY, tak czy siak. Inni zapracuja.
    >
    > A.L.

    A jak zmusić chorych ludzi do pracy? Albo na przykład, dlaczego ktoś, kto ma 25
    lat składkowych nie ma prawa do renty chorobowej jak się rozchoruje i będzie
    niezdolny do pracy, bo w ostatnich 10 latach nie miał pełnych 5 lat
    zatrudnienia, a ktoś inny, kto na przykład ma tylko 5 lat pracy zaraz po szkole
    i się rozchorował i rentę dostanie?

    Odnieś się merytorycznie do tego...

    boukun

  • 93. Data: 2013-12-22 19:04:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 18:56, boukun pisze:

    > A co ty możewsz o mnie wiedzieć. Nie znam drugiego takiego, co ma taką
    > złotą rączkę jak ja i potrafiłby tak perfekcyjnie wykonywać różne prace
    > budowlane...

    No to bierz się do roboty i nie pieprz, że nie ma pracy.

    Sąsiad pół roku szukał wolnej ekipy tynkarzy...

  • 94. Data: 2013-12-22 19:08:10
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > No to bierz się do roboty i nie pieprz, że nie ma pracy.
    >
    > Sąsiad pół roku szukał wolnej ekipy tynkarzy...

    Pracuję, tylko na swoim... Za 1300 zł nie dam się zniewolić..., bo tylko takie w
    Polsce są możliwości zarobkowe dla większości Polaków...

    Ja nie jestem budowlaniec, chociaż nie jeden budowlaniec mógłby się u mnie
    roboty uczyć...

    Nawet sobie nie wyobrażam, tak ciężko pracować na etacie..., za takie marne
    pieniądze... Toż to niewolnictwo w Polsce jest...

    boukun

  • 95. Data: 2013-12-22 19:53:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-22 18:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Jakiego przepisu? Nie ma zakazu zmiany zawodu.

    Nie udaj że nie umiesz czytać tytułów. 5 lat pracy w ciągu ostatnich 10
    lat. Co to za warunek przy przyznawaniu renty? Zwłaszcza że że 25 lat
    pracy wcześniej.

  • 96. Data: 2013-12-22 20:07:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 19:53, z pisze:

    > Nie udaj że nie umiesz czytać tytułów. 5 lat pracy w ciągu ostatnich 10
    > lat. Co to za warunek przy przyznawaniu renty?

    Zupełnie uczciwy. Dlaczego z moich podatków ma być płacona renta
    obibokom i pasożytom, co nawet połowy z ostatnich 10 lat nie mieli
    ochoty przepracować?

    > Zwłaszcza że że 25 lat pracy wcześniej.

    Żeże? Jąkasz się? I dokończ swoją... "myśl".

  • 97. Data: 2013-12-22 20:09:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 19:08, boukun pisze:

    > Pracuję, tylko na swoim... Za 1300 zł nie dam się zniewolić..., bo tylko
    > takie w Polsce są możliwości zarobkowe dla większości Polaków...

    Mhm. Dziwne, nie wiedziałem że w mojej firmie sami obcokrajowcy...

    > Ja nie jestem budowlaniec, chociaż nie jeden budowlaniec mógłby się u
    > mnie roboty uczyć...

    Mowa jest tania. Weź się do roboty i nie chrzań, że jej nie ma. Dla
    budowlańców i wykończeniowców to akurat jest.

    > Nawet sobie nie wyobrażam, tak ciężko pracować na etacie..., za takie
    > marne pieniądze... Toż to niewolnictwo w Polsce jest...

    Dla takiego obiboka i malkontenta jak ty obudzić się rano to niewolnictwo.

  • 98. Data: 2013-12-22 20:30:08
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Zupełnie uczciwy. Dlaczego z moich podatków ma być płacona renta obibokom i
    > pasożytom, co nawet połowy z ostatnich 10 lat nie mieli ochoty przepracować?

    Ochotę to może i ktoś ma, ale warunków reżim do godziwej pracy nie zapewnił
    zniewolonemu narodowi...

    http://www.youtube.com/watch?v=fFaZPQWG-NE

    boukun

  • 99. Data: 2013-12-22 20:36:37
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > budowlańców i wykończeniowców to akurat jest.

    > Dla takiego obiboka i malkontenta jak ty obudzić się rano to niewolnictwo.

    Spamujesz wątek Lawa i zniesmaczasz innym, kończę ten temat. Paskudny typ z
    ciebie... Nie jestem budowlańcem i nie zamierzam być fizolem...

    boukun

  • 100. Data: 2013-12-22 21:05:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 20:36, boukun pisze:

    > Spamujesz wątek Lawa i zniesmaczasz innym, kończę ten temat. Paskudny
    > typ z ciebie... Nie jestem budowlańcem i nie zamierzam być fizolem...

    Bo jesteś pasożytem i uczciwa praca cię mierzi.