    From: "INDYGO29" <I...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Remont budowa czy przebudowa?? Prawo budowlane.
    Date: Sun, 18 Dec 2005 07:51:10 +0100

    Witam forumowiczów.
    Mam pytanie zwiazane z prawem budowlanym.
    Otóż niedługo zostanę włascicielem parterowego domu.
    Budynek jest w połowie murowany a w połowie drewniany, część drewniana nie
    jest podpiwniczona ani też na fundamencie. Obie części są nakryte wspólnym
    dachem kopertowym.
    Częśc murowana jest podpiwniczona.
    Na planach ujete są obie części tj. połowa drewniana połowa murowana.
    Teraz mam pytanie.
    Mianowicie gdybym chciał ta część drewnianą rozebrać i dobudowac murowaną
    ale bez podpiwniczenia czy musze wyrabiac plany na budowę? Czy bedzie to
    budowa to jest dobudowanie części murowanej w granicach dachu tj obecnego
    obrysu budynku.
    Czy moze to byc remont? Jak to zostanie ujete w planach? Czy nie grozi mi
    potem rozbiórka dobudowanej cześci murowanej?
    Interesują mnie wszelkie aspekty sprawy związanej z tym zagadnieniem.
    Serdecznie dziekuje za informacje i liczę na rzeczowe odpowiedzi (najlepiej
    od osób majacych doswiadczenie zawodowe w tym temacie).