  • Data: 2005-12-18 19:42:17
    Temat: Re: Remont budowa czy przebudowa?? Prawo budowlane.
    Od: "jano1" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko zleży od punktu widzenia miejscowego inspektora w
    starostwie.Osobiście wykonywałem ocieplenie styropianem murowanego domku.
    Okazało się,że zapomniałem na zgłoszeniu podać nr pesel, no i oczywiście
    zgłoszenie musi byc na druku urzędowym (według sciśle określonego
    ministerialnego wzoru). Tu rozpoczęły się schody (mapki, wypisy z księgi,
    itd). W końcu postanowieie,że jeśli nie usunę braków, to wydana zostanie
    decyzja wstrzymująca prace. Dlatego wydaje mi się,że u Ciebie potraktują
    inwestycję z rygorami, jak przy budowie nowej chatki. Taka Twoja własność,że
    bez całej biurokracji,to z miejsca nie ruszysz.