  • 41. Data: 2007-03-05 13:21:49
    Temat: Re: Religia w środku lekcji
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:esgg3h$s6n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przecież napisałem że żadnego "okienka" nie ma. Czytać nie umiesz?

    > A szkoła to policjant?
    > I "ma obowiązek" musi zawsze być rozumiane tak samo?
    > A poza tym twój przykład jest głupi bo słowo "umożliwić" (policjant) i
    > "zapewnić" (szkoła) to nie to samo. Trzeba to interpretować łącznie. I
    > brać pod uwagę że mamy do czynienia z dzieckiem.

    > No właśnie. Szkoła nie może wywiązać się ze swojego obowiązku.

    jednym słowem: bredzisz, mając kłopoty z rozumieniem języka polskiego.

  • 42. Data: 2007-03-05 14:21:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > jednym słowem: bredzisz, mając kłopoty z rozumieniem języka polskiego.

    To jest 7 słów :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 43. Data: 2007-03-05 16:18:45
    Od: incuś <i...@j...kochany.pl.wytnij.com>

    scream <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    5272f62fce3b

    > Rozumienie czytanego tekstu nie jest Twoją mocną stroną.

    Przyjmuję do wiadomości i proszę o wytłumaczenie mi, czego nie
    rozumiem.

    --
    incuś
    GG:5196643

  • 44. Data: 2007-03-05 20:11:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 16:18:45 +0000 (UTC), incuś napisał(a):

    > Przyjmuję do wiadomości i proszę o wytłumaczenie mi, czego nie
    > rozumiem.

    zgoda rodzica na wyjście dziecka ze szkoły != wyłączenie odpowiedzialności
    szkoły za dziecko

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 45. Data: 2007-03-05 20:31:52
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 21:11:25 +0100, scream w wiadomości
    <news:92q9hahxetg2$.1ae2j9fh7av4n$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > zgoda rodzica na wyjście dziecka ze szkoły != wyłączenie odpowiedzialności
    > szkoły za dziecko

    Jak to nie?

    --
    Sz.

  • 46. Data: 2007-03-05 20:32:54
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 07:21:49 -0600, witek w wiadomości
    <news:esh5ck$lk1$1@news.interia.pl> napisał(a):

    > jednym słowem: bredzisz, mając kłopoty z rozumieniem języka polskiego.

    Dosadnie, ale chyba jednak nieprzesadnie.

    --
    Sz.

  • 47. Data: 2007-03-05 20:35:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerr napisał(a):

    > Dosadnie, ale chyba jednak nieprzesadnie.

    Towarzystwo wzajemnej adoracji ? :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 48. Data: 2007-03-05 21:01:37
    Od: incuś <i...@j...kochany.pl.wytnij.com>

    scream <n...@p...pl> wrote:

    > zgoda rodzica na wyjście dziecka ze szkoły != wyłączenie odpowiedzialności
    > szkoły za dziecko

    <rodzic> dzień dobry, proszę go puszczać ze szkoły na czas religii
    <szkoła> dobrze, ale niech rodzic pamięta, że jest rodzic za niego
    wtedy odpowiedzialny.

    A ty napisałeś coś w stylu: "nie, nawet jeśli rodzic zgadza się na
    opuszczenie szkoły, to szkoła ma prawo zatrzymać".

    Ech.

    --
    incuś
    GG:5196643

  • 49. Data: 2007-03-05 22:27:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 21:31:52 +0100, Szerr napisał(a):

    > Jak to nie?

    A czemu masz wątpliwości? Jak sie zgodze żebyś upiłował liny na których
    trzyma się winda to nie znaczy że zdejmuje z Ciebie odpowiedzialność za to,
    że ktoś w tej windzie sie zabije jak ona spadnie na dół.. prawda?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 50. Data: 2007-03-05 22:53:33
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 23:27:24 +0100, scream w wiadomości
    <news:1ghl587ub0wnj$.6vmec901uo3q$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > A czemu masz wątpliwości? Jak sie zgodze żebyś upiłował liny na których
    > trzyma się winda to nie znaczy że zdejmuje z Ciebie odpowiedzialność za to,
    > że ktoś w tej windzie sie zabije jak ona spadnie na dół.. prawda?

    Porównanie cokolwiek nietrafione.

    --
    Sz.