  • 1. Data: 2002-03-22 20:25:52
    Temat: Rekojmia - zwrot kosztow dojazdu
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Witam!

    Wymienilem w ramach rekojmi twardy dysk. Przy odbiorze zarzadalem zwrotu
    kosztow dostarczenia uszkodzonego dysku twardego (art. 566 kodeksu
    cywilnego). Pan sprzedawca stwierdzil "pierwsze slysze" i jedyne co
    wywalczylem to to, iz przyjal ode mnie pismo do wlasciciela firmy z mym
    rzadaniem. Po paru dniach dostalem odpowiedz z firmy: "zgadzamy sie, ze
    dotyczy nas kodeks cywilny, jednoczesnie prosimy o udokumentowanie kosztow".
    Oczywiscie dysk dostarczylem wlasnym samochodem. Jedyne "udokumentowanie"
    jakie przychodzi mi do glowy, to kilometrowka... Prosze o rade!

    Vasco