eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia vs. "otwarta gwarancja"Rekojmia vs. "otwarta gwarancja"
  • Data: 2002-08-29 21:04:57
    Temat: Rekojmia vs. "otwarta gwarancja"
    Od: "Slavik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Niedawno zakupilem modem, ktory po kilku tygodniach przestal dzialac.
    Odnioslem modem do sprzedawcy i powolalem sie na rekojmie. Sprzedawca
    tlumaczyl sie "otwarta gwarancja" na produkt i stwierdzil, ze producent
    sprzetu ma prawo naprawy urzadzenia, zanim ja powolam sie na zwrot
    pieniedzy, badz wymiane na nowy.
    Ostatecznie sprawa jest juz zakonczona, bo na gwarancji nie mogli usunac
    usterki i wymienili mi modem na nowy, ale czy sprzedawca mial prawo odmowic
    mi wymiany modemu na nowy?
    Teraz juz nie wiem kto odpowiada za rekojmie: sprzedawca, czy producent?
    Sprzedawca oznajmil, ze albo oddam modem na te gwarancje, albo moge go podac
    do sadu. Nawet zastanawialem sie nad rozstrzygnieciem prawnym tej sprawy,
    ale chyba za 64PLN to za duzo zachodu ;-) tym bardziej, ze jest juz po
    sprawie.
    Z gory dziekuje za odpowiedz,
    Slavik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1