    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rękojmia budowlana
    Date: Tue, 26 Jul 2005 22:10:33 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@213-238-77-211.adsl.inetia.pl

    Witam,

    Ostatnio zgłosiłem deweloperowi szereg usterek w moim segmencie. Zgłoszenie
    było w ramach 3 letniej rękojmi budowlanej, a po upływie rocznej gwarancji.
    Deweloper nie uznał reklamacji, gdyż jego zdaniem "rękojmia dotyczy
    wyłącznie wad konstrukcyjnych lub skutków nierównomiernego osiadania
    budynku". Moje zgłoszenie obejmowało m.in. rdzewienie obróbek blacharskich,
    pęknięcia fug, blokowanie się drzwi pod wpływem temperatury, złe ułożenie
    rynien, obluzowanie kostki i cegieł.
    Czy ktoś może wie jak taka sytuacja wygląda od strony prawnej i czy
    rzeczywiście to już mój problem?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,