eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z ustawy, a terminyReklamacja z ustawy, a terminy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Jacko" <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja z ustawy, a terminy
    Date: Sat, 18 Oct 2008 10:06:21 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <gdc5so$pf7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ceu124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1224317656 26087 83.30.196.124 (18 Oct 2008
    08:14:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Oct 2008 08:14:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 081017-1, 2008-10-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:558743
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Reklamowałem wczoraj radio samochodowe w sklepie z pewnej ogolnopolskiej
    sieci. Reklamacja była na podstawie ustawy o szczególnych warunkach...
    Oddałem swoje pismo w którym napisałem co mi w radiu nie pasuje oraz, że
    oczekuję albo wymiany albo zwrotu gotówki.
    Pani napisała swoje w komputerze i dała mi kopie i powiedziała, że na
    odpowiedź mam czekać 21dni bo oni to muszą oddać do serwisu.
    Teraz sedna sprawy. Na tym sklepowym zgloszeniu jest napisane, że oczekuję
    naprawy jak się dowiedziałem to nie mogła wybrać niczego innego bo to
    narzuca komputer, kolejna informacja która tam jest to, że w ciągu 14ni
    zostanie przekazana mi informacja o sposobie załatwienia reklamacji ( czyli
    tak jak i w ustawie ). Czy te 21dni ma jakieś umocowanie prawne? Jeśli nie
    to: kiedy minie 14dni w ciągu których powinni dać mi informacje co z
    reklamacją ( oddałem 17.10 to powinni dać znać 31? ). W jaki sposób mają
    mnie o tym poinformować. Co jeżeli tego nie zrobią? Powiem wprost, że nie
    urządza mnie naprawa bo kupiłem już kolejne radio, bo 14dni bez radia plus
    potem kolejne na naprawe to troche długo. Czy po tych 14dniach mogę napisać
    coś w stylu, że skoro się nie ustosunkowali to przyjęli je i tak jak
    napisałem wcześniej albo wymienią na nowe albo zwrócą gotówkę?
    Kolejna sprawa to co to są znaczne niedogodności?
    No i ostatnie to jak czytam tą ustawę to się zastanawiam jak od
    sprzedającego dojść zwrotu kosztów dostarczenia?

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelaką pomoc

    --



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1