eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z ustawy, a terminyRe: Reklamacja z ustawy, a terminy
  • Data: 2008-10-18 16:16:46
    Temat: Re: Reklamacja z ustawy, a terminy
    Od: "Jacko" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Czy dała Ci podpisaną kopię *Twojego* pisma (rozumiem że wziąłeś
    > dwa egzemplarze)?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Mialem dwa egzemplarze ale Pani mi odmówiła podpisania mojej kopii
    powiedziała, że załączy tą jedną do zgłoszenia.
    Pierwszy raz coś reklamowałem i widzę, że w tym kraju nie da się załatwić
    normalnie sprawy tylko trzeba być przygotowanym na każdą ewentualność i znać
    wszystkie zagrywki :/
    Innymi słowy jestem w plecy bo idąc tym tokiem to moje pismo może się
    zgubić, a podpisałem że chcę naprawy.

    Czy może napisanie skragi na pracownika coś pomóc tzn. chodzi o to, że
    pierwsze co to popełniła błędy ortograficzne w tym zgłoszeniu, drugie co nie
    pozwoliła wybrać sposobu naprawy, a trzecie to nie poświadczyła mi odebrania
    pisma. Chodzi mi tylko o to żeby zostawić ślad, że zostawiłem jakieś pismo
    :/ i np. kopie pisma podłączyć do skragi.
    Jeśli tak to do kogo napisać skargę i jak zaadresować? Na stronie sklepu nie
    ma kto jest kierownikiem ani nic.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1