eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w go-sport. › Reklamacja w go-sport.
  • Data: 2004-09-02 08:26:58
    Temat: Reklamacja w go-sport.
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W sklepie go-sport (bynajmniej to nie reklama) zakupilem w pazdzierniku
    ubieglego roku obuwie, jako potwierdzenie dokonania zakupu i jednoczesnie
    gwarancje otrzymalem wylacznie _PARAGON_ z kasy fiskalnej.
    Po pewnym okresie uzytkowania (ok styczen / luty) w przedniej czesci butow
    zaczela pekac skora, buty odlozylem i o nich zapomnialem.. a kupilem sobie
    nowe. Ostatnio zanioslem je do reklamacji, jednak zostala ona odrzucona
    m.in. z powodu takiego, ze: uszkodzenie powstalo dawno i co za tym idzie
    reklamacja nie moze byc uznana i drugi z najistotniejszych powodow to taki,
    ze buty byly uzytkowane niezgodnie z zaleceniami.... wiec mam pytanie...
    czy takie podejscie jest zgodne z prawem konsumenta?
    czy nie powinienem przy zakupie dostac informacji nt.prawidlowego
    uzytkowania wspomnianych butow?
    czy skoro nie dostalem informacji nt. uzytkowania wspomnianego towaru to czy
    w takim wypadku go-sport ma prawo odmowic naprawy, badz wymiany towaru na
    nowy?
    czy takie uszkodzenie jak popekana skora w butach na zgieciu w przedniej ich
    czesci moze byc traktowane jak wada ukryta?

    Nie ukrywam jestem zielony w tym temacie bo rzadko cokolwiek reklamuje
    dlatego ze zazwyczaj jestem zadowolony z zakupionego towaru.

    Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc.
    p.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1