eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w BZWBK i próby kombinowania ze stronu banku (długie) jej › Reklamacja w BZWBK i próby kombinowania ze stronu banku (długie) jej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja w BZWBK i próby kombinowania ze stronu banku (długie) jej
    Date: Wed, 7 Apr 2004 21:21:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <c51ka5$63e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tx178.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1081365638 6254 80.54.36.178 (7 Apr 2004 19:20:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2004 19:20:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:206018
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Złożyłem reklamację w banku w sprawie nienależnie pobranych prowizji (post z
    25.03.2004). Dziś odebrałem telefon od pracownika banku, który to
    powiedział, że mogą sprawdzić zasadność moich roszczeń, ale za UWAGA -
    opłatą 80 PLN za każdy rok kalendarzowy (2001-2003). powiedziałem mu co na
    ten temat myślę, a on po chwili rozmowy stwierdza, że jednak nie mają
    możliwości sprawdzenia zasadności reklamacji, bo nie mogą się cofnąć tak
    daleko wstecz (konto mam zamknięte). Śmiech na sali.
    Potem zaczął kombinować, że rozmawiał z prawnikiem ichnim i, że zamykając
    konto zgodziłem się z wszystkimi warunkami i opłatami jakie zostały mi
    pobrane i nie mam prawa reklamować. Generalnie wyśmiałem go. Czy to jest
    prawdą? - wydaje mi się, że nie.

    I już ostatnie pytanko ;-) W międzyczasie aktywności konta złożyłem
    reklamację dotyczącą jednego ze zleceń stałych. Była to opłata za telefon. I
    kwota i termin były oznaczone "według faktury". Co śmieszne uznali część
    zleceń (wszystkie były te same nie zmieniane) tłumacząc, że pozostałe to są
    zmienne zlecenia - płatne. W regulaminie nie było wtedy definicji zlecenia
    stałego, a w odpowiedzi na reklamację ich pracownik napisał "zlecenie stałe
    to zlecenie o niezmiennym terminie LUB kwocie" - czy wobec tego jest to
    wiążące - jeśli zmieniłem tamto zlecenie, że miało stały termin to powinno
    być to zlecenie traktowane jako stałe?
    Moja reklamacja dotyczy wielu zleceń stałych.
    Dziękuję z góry za wszelkie porady i komentarze.

    --
    Pozdrawiam
    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1