    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - "tanie" pierdoły :)
    Date: Fri, 7 Feb 2014 21:34:25 +0000 (UTC)

    Dziadek kupił GPS. W którymś momencie przestał działać.
    Pojechał do sklepu gdzie kupił. Diagnoza - przewód do ładowania.
    Sklep poinformował, ze na to nie ma gwarancji i zaproponował sprzedaż
    nowego. Koszt 30zł...
    Dziadek kupił. Teraz znowu taka sama sytuacja. Pojechał znowu. Zasilacz nie
    ma żadnego widocznego uszkodzenia, zadnego nadłamania czy przetarcia
    przewodu. Serwis obejrzal, cos tam rozebrał i ta sama diagnoza. Nie wiedza,
    dlaczego nie działa, ale gwarancja nie obowiązuje i proponują zakup nowego.
    Tym razem łaskawie za 20zł.....

    Oczywiście powiedziałem dziadkowi, ze mu kupię za te cene 5 coby miała na
    zapas ale zastanawia mnie co z tą gwarancją?

    Czy sklep może sobie ot tak odmówić?
    Rozumiem, gdyby było jakieś mechanicne uszkodzenie czy gdyby było jakies
    przepalenie ale tak po prostu powiedziec, ze co prawda nie widac uszkodzen,
    ale jak nie działa to my umywamy ręce?

    Co o tym sądzicie?