eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej › Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Pawel" <l...@u...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
    Date: Thu, 3 Jan 2008 10:12:00 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 35
    Message-ID: <fli8m1$ajn$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.82.82.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1199351297 10871 89.171.82.82 (3 Jan 2008 09:08:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jan 2008 09:08:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507766
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    "O Boże, znowu" - zapewne powiecie - powraca temat gwarancji i rękojmi.

    Ale ja szperając na forach konsumentów nie odnalazłem odpowiedzi.

    Opis przypadku
    Przed świętami kupiłem w supermarecie 'real' odtwarzacz DVD.
    Nie sprawdzałem go w sklepie.
    Od razu "podbiłem" kartę gwarancyjną.
    Paragon zachowałem.
    Po rozpakowaniu pod choinką okazało się, że odtwarzacz nie wysuwa tacki na
    płytę.
    Po świętach odwiedziłem sklep i poprosiłem o wymianę na nowy (były dostępne
    na półce).
    Chciałem skorzystać z rękojmi.
    Odpowiedziano mi, że wymieniać mogą w ciągu 5 dnia od dnia zakupu, a skoro
    mam podbitą gwarancję to przysługuje mi tylko postępowanie reklamacyjne. O
    rękojmi nic nie słyszeli... (a przynajmniej nie chcieli słyszeć ode mnie).

    Czy tak można?

    Czy fakt podstęplowania dokumentu gwarancyjnego zamyka drogę postępowania z
    tytułu rękojmi?
    Często w sklepach ze sprzętem RTV (np. Media-Markt) proponują
    "przetestowanie" urządzenia i podbicie gwarancji w terminie późniejszym, po
    co? Dla kogo jest to bardziej korzystne? Dla klienta czy dla sklepu?

    Jeśli jeszcze ktoś ma jeszcze siłę wypowiedzieć się na ten temat - bardzo
    proszę.

    Pozdrawiam,

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1