eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównejReklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-26 12:57:10
    Temat: Reklamacja płyty głównej
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zepsuła mi się płyta główna, którą zakupiłam 3 miesiące temu.
    Sklep obiecał mi nową w ramach reklamacji, jednak przysłał
    mi egzempalarz mocno "zużyty" z widocznymi śladami dosyć
    niechlujnej ekploatacji.

    Czy mają prawo wpychać mi stary złom?
    Zakupiłam przecież nową płytę, a ta którą dostałam nawet wizualnie
    prezentuje się tragicznie.

    Wg. prawa Jeżeli sprzęt zepsuł się do 6 miesięcy od daty zakupu,
    wtedy przyjmuje się, że towar był wadliwy w momencie kupna.
    Tzn. tak jakby wada już w nim była. Wtedy serwis może od razu wymienić
    sprzęt na nowy. Jest to zapisane w ustawie: Art. 4. 1.
    Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny
    w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia
    niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru
    domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

    Jednak sklep twierdzi, że producent odesłał tego złoma i nic się nie da już
    zrobić.



    Yonnie



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1