eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja komputera › Reklamacja komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!news.man.
    lodz.pl!not-for-mail
    From: "maes" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja komputera
    Date: Wed, 4 Jun 2003 21:45:35 +0200
    Organization: LODMAN - Metropolitan Area Network in LODZ, Poland
    Lines: 12
    Message-ID: <bbli7g$3pd$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-212-51-207-170.p.lodz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: kujawiak.man.lodz.pl 1054755888 3885 212.51.207.170 (4 Jun 2003 19:44:48
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...lodz.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jun 2003 19:44:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:148645
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Sytuacja jest nastepujac kupuje komputer z 2 letnia gwarancja (komputer
    plombuja). Zainstalowany mam w nim dysk twardy, na ktory producent udziela 3
    letniej gwarancji.
    1. Czy w przypadku zerwania plomb przed uplywem 2 lat, trace gwarancje na
    kazdy podzespol zamontowany w komputerze?
    2. Czy po uplywie 2 lat pozostaje gwarancja na dysk twardy (na ktory
    producent udziela 3 lata) - czy naruszenie plomby uniemozliwia oddanie do
    naprawy w ramach gwarancji.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1