  • 11. Data: 2007-04-03 17:56:49
    Temat: Re: Reklamacja części komputerowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

    > A co powiesz na art. 581 KC? Wszystko zalezy od okolicznosci, takze Twoje
    > turlanie sie po podlodze z powodu mojej wypowiedzi jest chyba troche na wyrost
    > ;-).

    Przypadki szczególne :)

    Jeśli liczysz na "wyzerowanie" gwarancji na cały komputer po wymianie
    jednego głupiego napędu, to się ostro mylisz :)

  • 12. Data: 2007-04-03 18:55:12
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Jeśli liczysz na "wyzerowanie" gwarancji na cały komputer po wymianie
    > jednego głupiego napędu, to się ostro mylisz :)

    A w ktorym miejscu napisalem, ze tak bedzie? Dam Ci lepsza zagadke (taka na
    sprawdzenie umiejetnosci czytania ze zrozumieniem) - w ktorym miejscu
    napisalem, ze tak nie bedzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 13. Data: 2007-04-03 19:04:47
    Temat: Re: Reklamacja częsci komputerowych
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Ok, ale czy może mi wymienić np. na sprawną nagrywarkę, ale używaną??

    Ciekawe pytanie. KC wspomina tylko o wymianie na egzemplarz pozbawiony wad,
    wiec moze to byc uzywany (zdaje sie, ze tak nawet robi HP z apratami
    fotograficznymi). Pytanie czy masz dodatkowe zapisy w gwarancji na ten temat.
    Przy czym mozesz kwestionowac, jesli beda jakiekolwiek dodatkowe problemy z
    tym wymienionym egzemplarzem.

    Wszystko to jednak tylko teoria. Idz do sklepu, nagrywarke wymienia na nowa.
    Uwierz mi, naprawde w sklepach komputerowych nikomu sie nie chce bawic w
    naprawy albo w szukanie uzywancow z tego samego modelu. Ten sprzet zbyt szybko
    traci na wartosci. No chyba, ze kupowales w jakims komisie, no to wtedy moga
    miec akurat uzywanych czesci pod dostatkiem.

    P.S. Przepraszam jesli doszlo dwa razy, ale Gazeta.pl cos ma chyba zly dzien
    dzisiaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 14. Data: 2007-04-03 20:15:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

    > A w ktorym miejscu napisalem, ze tak bedzie? Dam Ci lepsza zagadke (taka na
    > sprawdzenie umiejetnosci czytania ze zrozumieniem) - w ktorym miejscu
    > napisalem, ze tak nie bedzie?

    Taki "zajście" opisywał inicjator wątku...

    OK - uogólniłeś sprawę, a ja się trzymałem konkretnego przypadku :)

  • 15. Data: 2007-04-03 21:44:03
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Taki "zajście" opisywał inicjator wątku...
    >
    > OK - uogólniłeś sprawę, a ja się trzymałem konkretnego przypadku :)

    Ale Andrzeju, pierwsze zdanie pierwszego mojego postu na ktory odpowiedziales :-).

    "Gwarancja biegnie od nowa od momentu naprawy / wymiany, przy czym
    niekoniecznie na caly komputer (zalezy od warunkow umowy)."

    Z naprawa troche sie rozpedzilem (tu nie tak prosto jak z wymiana), no ale
    wyraznie chyba pisze, zeby sie nie spodziewac na caly komputer :-).

    Ale ok, mysle, ze nie ma sie co dalej klocic, grunt, ze chodzi nam o to samo :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 16. Data: 2007-04-03 22:40:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.04.2007 Pawel <p...@W...gazeta.pl> napisał/a:
    > Witam,
    > Oj w przypadku wymiany obawiam sie, ze musi.

    Przy sprzedaży konsumenckiej? Mozesz podac podstawe prawna tego przymusu?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2007-04-04 19:23:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2007, Pawel wrote:

    > Witam,

    > Ciekawe pytanie. KC wspomina tylko o wymianie na egzemplarz pozbawiony wad,
    > wiec moze to byc uzywany (zdaje sie, ze tak nawet robi HP z apratami
    > fotograficznymi).

    Podobno po awanturze z udziałem Rzecznika Praw Konsumenta przestali,
    było jakieś "oświadczenie". Ale dawno było i szczegółów nie pamiętam,
    co sobie marketingu zepsuli to ich.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2007-04-04 19:58:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Pawel napisał(a):
    > A co powiesz na art. 581 KC? Wszystko zalezy od okolicznosci, takze Twoje
    > turlanie sie po podlodze z powodu mojej wypowiedzi jest chyba troche na wyrost
    > ;-).

    o ile ma zastosowanie, a w sprzedaży konsumenckiej - nie ma

    KG