eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, a kurier › Reklamacja, a kurier
  • Data: 2007-05-29 13:08:09
    Temat: Reklamacja, a kurier
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć
    Kupiłem towar, który dostarczyła mi firma kurierska. Po otwarciu
    okazało się że towar jest uszkodzony, a ja nie spisałem żadnego
    protokołu reklamacyjnego,odbioru itp. bo po prostu o tym nic nie
    wiedziałem (o ile w ogóle można było takie coś wykonać). I teraz moje
    pytanie:
    Czy firma sprzedającą towar, przez to że wysyłany jest on przez firmę
    kurierską, jest zwolniona od odpowiedzialności pod kątem reklamacji
    towaru niezgodnego z umową? Czy ewentualne spisanie protokołu
    reklamacyjnego może być dopiero podstawą do reklamacji? Wydaje mi się
    że nie, gdyż kupuję towar u sprzedawcy a nie u kuriera, ale jak to
    jest w rzeczywistości?
    Czy firm ma obowiązek pomimo wszystko przyjąć moją reklamację towaru
    niezgodnego z umową?
    Dzięki za wszelkie info,
    pozdrawiam
    Master

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1