  • Data: 2007-05-08 09:40:21
    Temat: Reklama w kinie
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę zadać to pytanie - czy reklamy w kinie przed seansem są zgodne z
    prawem? Byłem w weekend w jednym z multipleksów i zanim doczekałem się na
    film, mogę napisać - zostałem zmuszony do obejrzenia ponad pół godziny
    spotów reklamowych. Trochę przyznaje mnie to wkurzyło, ponieważ nie zostałem
    poinformowany, że seans odbywa się później. Ponadto płacąc za bilet
    poszedłem obejrzeć film, a nie reklamy.
    W związku z tym faktem mam pytania:
    - czy kino działa zgodnie z prawem emitując reklamy przed seansem?
    - czy kino powinno poinformować mnie o fakcie, że seans odbędzie się
    później?
    - czy w związku z 'przymusowym' oglądaniem reklam, a nie seansu, mogę żądać
    zadość-uczynienia od kina?

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl