  • 1. Data: 2002-11-22 07:50:11
    Temat: Re: Reklama Ery i mój problem z logiką
    Od: "Fizz!" <F...@n...wp.pl>

    Jest opcja ze nalicza co sec bez pierwszej minuty ;) (płatna)

  • 2. Data: 2002-11-22 21:48:02
    Temat: Reklama Ery i mój problem z logiką
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Witam,

    Jest reklama Ery "nie zaokrąglamy w górę czasu połączeń". Tak jest przy
    dodatkowej usłudze 1/1. Normalnie w nowych abo "sekundówka" jest po minucie,
    czyli za 10s zapłacimy jak 60s.

    Czy więc reklama kłamie? Bo oto założenie ogólne: era <zaokrągla> ALBO <nie
    zaokrągla>. I teraz wynik sumy logicznej - niezależnie o co pytamy, taki
    sam:

    Pyt: "Czy era zaokrągla (...)"
    Odp: (tak lub nie) = tak

    Pyt: "Czy era NIE zaokrągla (...)"
    Odp: (tak lub nie) = tak

    Cokolwiek by powiedzieli, mówią prawdę ;-) - albo jestem przemęczony

    Jak to widzi prawo polskie?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-23 08:53:48
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>
    napisała nam oto tak:

> [...]
    > Jest reklama Ery "nie zaokrąglamy w górę czasu połączeń". Tak jest przy
    > dodatkowej usłudze 1/1. Normalnie w nowych abo "sekundówka" jest po

    Nie wiem jak jest w Erze, ale w Idei, aby skorzystać z tej opcji,
    trzeba dodatkowo za to zapłacić (abonament)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2002-11-23 09:42:39
    Od: "Marras" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Pyt: "Czy era NIE zaokrągla (...)"
    > Odp: (tak lub nie) = tak
    >
    > Cokolwiek by powiedzieli, mówią prawdę ;-) - albo jestem przemęczony

    Jesteś przemęczony.

    Marek

  • 5. Data: 2002-11-23 14:53:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A gdzieś Ty widział reklamę, która nie kłamie. Banki ukrywają procenty,
    firmy telekomunikacyjne sposób obliczania rachunków, pośrednicy kredytowi
    obiecują kredyty nazajutrz itd. Nawet swego czasu Sąd Najwyższy wypowiedział
    się, że reklama nie nosi znamion oferty handlowej i nie może być podstawą do
    dochodzenia roszczeń. No cóż, realia mamy takie, że niestety wszelkie
    reklamy należy wnikliwie konfrontować z faktycznymi ofertami.