  • 1. Data: 2002-11-22 01:14:47
    Temat: zakłucanie ciszy nocnej
    Od: "Fizz!" <F...@n...wp.pl>

    Trochce poscilem radio glośnij, nie zeby było perficdnie głosniej.... za 15
    minut dzwonią mendy...."policja prosze oteworzyc" uprzejmie wposciłem
    ich.... spisali mnie i kjazali rodzicowi , którego nie bylo zadzwonic do
    dzielnicowego.... co powiedziec starym... zgłośic... zadzwonic do
    dzielnicowego? co moze mi grozic? (mam świadka ze nie było głośno)

  • 2. Data: 2002-11-23 11:11:05
    Temat: Re: zakłucanie ciszy nocnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    No cóż. Jak oni nie zadzwonią, to przyjdzie albo zadzwoni dzielnicowy. Co
    wybierasz?

  • 3. Data: 2002-11-23 14:52:28
    Od: "Fizz!" <F...@n...wp.pl>

    Sęk w tym, ze byłem tylko ja z kumplem i wyszliśmy na balkon i jakies
    kolesie szły i coś powiedzialem do nich i sie zaczeli drzec.... i potem ja
    do nich..

    ale trwało to ile 15 sec... po tym ktos zastukał w grzejnik i humorystycznie
    odstukałem... za 13 miut przyjechała policja... zobaczywszy ze jest cicho...
    tylko mnie spisali z legitymki...

  • 4. Data: 2002-11-23 17:19:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <arnnl2$j2l$1@news.tpi.pl> Robert Tomasik napisał(a):
    > No cóż. Jak oni nie zadzwonią, to przyjdzie albo zadzwoni dzielnicowy. Co
    > wybierasz?

    No tak, ale co im zrobi? Nie dajmy się zwariować.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2002-11-25 09:07:02
    Od: HeŽSk <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002 02:14:47 +0100, "Fizz!" <F...@n...wp.pl>
    wrote:

    > Trochce poscilem radio glo?nij, nie zeby by?o perficdnie g?osniej.... za 15
    > minut dzwoni? mendy...."policja prosze oteworzyc" uprzejmie wposci?em
    > ich.... spisali mnie i kjazali rodzicowi , którego nie bylo zadzwonic do
    > dzielnicowego.... co powiedziec starym... zg?o?ic... zadzwonic do
    > dzielnicowego? co moze mi grozic? (mam ?wiadka ze nie by?o g?o?no)

    Nie kombinuj... Na pewno "dawales czadu" na -10 db minimum,
    a teraz udajaesz niewniatko... Dopierdziela Ci koegium i na
    przyszlosc zastanowisz sie zanim dasz "na full". Milych nocy !

    Hesk

    PS. popracuj tez na nad ortografia...

  • 6. Data: 2002-11-25 22:19:50
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    kolegium juz nima od jakiegos roku, nic nie zrobia - jakies pouczenie (tak
    mysle)

  • 7. Data: 2002-12-04 11:54:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Fizz!" <F...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Sęk w tym, ze byłem tylko ja z kumplem i wyszliśmy na balkon i jakies
    > kolesie szły i coś powiedzialem do nich i sie zaczeli drzec.... i potem ja
    > do nich..

    Mieszkasz na wsi??

    Leszek