  • 11. Data: 2011-09-07 09:42:05
    Temat: Re: Rejestracja portalu (czasopisma) - czestotliwosc wydawania
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-23 15:47, tomek pisze:
    > Hehe, ja mam ostatnio złe doświadczenia z administracją ale.. zobaczymy :)

    <\>
    31 sierpnia 2011 r.
    SO w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rejestrowy
    ...wzywa do specyzowania częstotliwości ukazywania się tytułu poprzez
    jednoznaczne wskazanie, czy przedmiotowy tytuł będzie ukazywać się
    periodycznie, tj. w jednolitych odstępach czasu (dziennik, tygodnik,
    miesięcznik, itd.)
    (..)
    Jednocześnie sąd informuje, że do sądowego rejestru dzienników i
    czasopism wpisywane są jedynie tytuły, które ukazują się periodycznie
    (podstawa prawna - art. 20 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 2 i 3 Prawa
    prasowego).
    </>

> [...]
    > cywilnego o postępowaniu nieprocesowym, ze zmianami wynikającymi
    > z niniejszej ustawy.
    > Art. 7.
    > 2) dziennikiem jest ogólnoinformacyjny druk periodyczny lub przekaz za pomocą
    > dźwięku oraz dźwięku i obrazu, ukazujący się częściej niż raz w tygodniu,
    > 3) czasopismem jest druk periodyczny ukazujący się nie częściej niż raz w tygodniu,
    > a nie rzadziej niż raz w roku; przepis ten stosuje się odpowiednio do
    > przekazu za pomocą dźwięku oraz dźwięku i obrazu innego niż określony w

    Wpiszę im "miesięcznik" przynajmniej będzie łatwiej przy
    rejestracji w Bibliotekach i przy uzyskaniu ISSN.

    Rychu

  • 12. Data: 2011-09-07 09:57:50
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-09-07 11:42, Rychu pisze:

> [...]
    > jednoznaczne wskazanie, czy przedmiotowy tytuł będzie ukazywać się
    > periodycznie, tj. w jednolitych odstępach czasu (dziennik, tygodnik,

    A jak nie periodycznie?

  • 13. Data: 2011-09-07 10:19:47
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 11:57, mokpl pisze:

    > A jak nie periodycznie?

    To nie można go zarejestrować, bo nie podlega pod Prawo Prasowe...
    przynajmniej tak wynika z tych paragrafów, na które się powołali.

    Rychu