  • Data: 2011-08-23 10:56:37
    Temat: Rejestracja portalu (czasopisma) - czestotliwosc wydawania
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postanowiłem zarejestrować portal internetowy. We wniosku
    w rubryce 6 (częstotliwość ukazywania się czasopisma/dziennika)
    wpisałem: "co najmniej raz w miesiącu (w formie artykułów na portalu)".

    Wniosek złożyłem 10.08, 11.08 powstała odpowiedź, 12.08 została wysłana,
    23.08 ją otrzymałem. Pominę gratulacje dla poczty za 11-dniowe
    przesyłanie listu na odległość 3 km. Odpowiedź brzmi następująco:

    "Sąd Okręgowy w Warszawie VII Wydział Cywilny Rejestrowy w sprawie
    z wniosku j.w. o rejestrację wzywa do usunięcia braków formalnych
    wniosku przez:
    - jednoznaczne sprecyzowanie częstotliwości wydawania tytułu"

    Co mam wpisać, żeby nie mieć potem problemów? Czy w ogóle mogę mieć
    jakiekolwiek problemy jeśli artykuły będą pojawiać się częściej
    lub rzadziej? Będzie to tylko w wersji internetowej i może się
    okazać, że uda się zrobić dwa artykuły dziennie, a potem 3 tygodnie
    przerwy.

    Druga sprawa, czy na tym etapie, skoro jeszcze nie zarejestrowali,
    mogę dokonać zmiany nazwy tytułu? Czy to jedynie poprzez wniosek
    o zmianę, jak już zarejestrują?

    Rychu