  • Data: 2011-08-23 11:39:36
    Temat: Re: Rejestracja portalu (czasopisma) - czestotliwosc wydawania
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-23 13:15, mokpl pisze:
    > A nie było pozycji "nieregularnie"?

    Nie było żadnej pozycji. Puste wykropkowane pole. Wcześniej
    przejrzałem ustawę na podstawie, której muszę ten wniosek składać
    i też nic takiego tam nie ma. Jakiś durny przepis, który nijak
    się ma do rzeczywistości.

    > Jak nie było, to zmuszają Cię tym formularzem do poświadczenia jakiejś
    > nieprawdy, bo prawda jest taka, że ukazują się nieregularnie, więc niby
    > dlaczego miałbyś ją naginać.

    Dokładnie. Mógłbym wpisać "nieregularnie", ale nic by to nie mówiło,
    więc wpisałem to co wpisałem. No nic. Zastanawiam się, czy nie wpisać
    "miesięcznik" i potem raz na miesiąc robić archiwizację skryptem,
    taką superdługą stronę WWW ze wszystkimi artykułami z danego miesiąca
    i oznaczać ją numerkiem miesiąca, np. 08/2011 wydanie I.

    Rychu