  • Data: 2008-10-27 20:22:44
    Temat: Rejestracja organizacji społecznej
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chce wraz kilkoma osobami założyć organizacje społeczna. I szukam
    wymogów i ścieżki zakładania. znalazłem tylko informacje o fundacjach i
    Stowarzyszeniach. Te pierwsze nas ie interesują zostały Stowarzyszenia
    które są takie całkiem duże i serio. 15 osób będzie bardzo trudno zebrać.
    Jak pamiętam jeszcze z zajęć WOS w LO kilka lat temu to były takie
    mniejsze organizacje, zupełnie pozbawione budżetu z wymogiem chyba tylko
    3 osób. Jednak nie mogę niczego takiego odnaleźć. Już nie ma?
    Ile trwa założenie takiej organizacji?