  • Data: 2008-10-28 12:24:58
    Temat: Re: Rejestracja organizacji społecznej
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Osadnik napisał:
    > To pl.soc.prawo.rynek?
    > nie mam tylu Złotówek ;) Czyżby czas rejestracji wszystkiego t była
    > droga przez mękę?

    No jest to mała udręka, dziś niestety trochę trwająca i jak najbardziej
    kosztująca.
    Musisz zebrać co najmniej 15 osób, opracować statut, uchwały,
    wypełnić papiery do KRSu, dokonać opłat - kilkaset złotych do 1,5 tys. ,
    załatwić Regon, NIP.

    Kiedyś zakładałem stowarzyszenia dosłownie w tydzień.
    Teraz coś się popieprzyło, sąd przekazuje papiery do prezydenta miasta
    czy też marszałka województwa do zaopiniowania czy cóś.
    Nie wiem po kie licho i na jakiej podstawie, ale przedłużyło to bardzo
    czas rejestracji.

    > nie mam tylu Złotówek ;)
    To chyba nie ma sensu tego robić? Kasa to krew instytucji.
    Jak jej nie masz to zdychasz takoż każda instytucja.

    1000 złotych to kwota, do której będziesz wzdychał z rozrzewnieniem :)
    Samemu będzie Cię to kosztowało więcej czasu, kasy i nerwów.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net