  • 1. Data: 2007-11-17 22:12:57
    Temat: Rejestracja na portalu, a FVAT!
    Od: SP 1 QXL <s...@c...pl>

    Temat nie mówi całości, ale spieszę z pytaniem:

    pracownik na umowie zlecenia rejestruje się na portalu, na którym
    trzeba płacić za "możliwość" skorzystania z ich zasobów. Ponieważ
    chwilowo ma dostęp do maila firmowego, potwierdza rejestrację. Następnie
    po zakończeniu zlecenia, wyjeżdza z kraju. W miedzyczasie portal wysyła
    właścicielowi firmy FVAT za "abonament" pn. korzystanie z portalu. Kwota
    nieduża, ale właściciel firmy jest zdumiony. Sprawdza archiwum poczty, i
    znajduje sprawce, który jest już nieosiągalny. telefon do BOK Portalu i
    dowiaduje sie, ze ma zapłacić i już. Co zrobić? Przecież właściciel tego
    nie zamawiał...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-11-18 00:39:04
    Temat: Re: Rejestracja na portalu, a FVAT!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SP 1 QXL" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Temat nie mówi całości, ale spieszę z pytaniem:
    >
    > pracownik na umowie zlecenia

    Jak na umowie zlecenia to nie pracownik. Co najwyzej luzny wspolpracownik.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-18 09:35:06
    Od: Jacek_P <N...@c...edu.pl>

    SP 1 QXL <s...@c...pl> napisal:
    [ ciach ]

    Udostepnil maila firmowego, zaplacic musi, a potem scigac
    nieuczciwego zleceniobiorce. Nauczka na przyszlosc:
    nie udostepniac maili firmowych osobom nie bedacym
    pracownikami.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2007-11-19 08:47:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek_P napisał(a):
    > SP 1 QXL <s...@c...pl> napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Udostepnil maila firmowego,

    zartow sobie nie rob, jak ja udostepnie mieszkanie to mam placic za
    zobowiazania wynajmujacego??? bo adres korespondencyjny jest moj ?

    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...