  • 11. Data: 2013-05-26 10:22:25
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: "Parvus" <p...@p...pl>

    Na sądach też się znasz pisowski geniuszu?

  • 12. Data: 2013-05-26 10:24:00
    Od: "Parvus" <p...@p...pl>

    Przecież ci sędziowie to w przeważającej części zwolennicy PiS.

    Bartek

  • 13. Data: 2013-05-26 11:09:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-26 10:22, Parvus pisze:
    > Na sądach też się znasz pisowski geniuszu?

    LOL

  • 14. Data: 2013-05-26 11:10:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-26 10:24, Parvus pisze:
    > Przecież ci sędziowie to w przeważającej części zwolennicy PiS.

    LOL Tuleya, Milewski, Rysiński zwolennikami Peace ...-;)

  • 15. Data: 2013-05-26 13:13:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Sat, 25 May 2013 14:52:02 +0200, u2 wrote:

    > Tylko debil moze wierzyc w polski wymiar sadowniczy. To od zawsze w
    > mentalnosci i organizacyjnie komuszki.

    Daj w końcu kurwa jakiś przykład demokraty, bo już nie łapię - 100%
    polityków to komuchy?
    A może to tylko tobie się tak pierdoli w głowie?
    Rozmawiałeś z lekarzem prowadzącym?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 16. Data: 2013-05-26 13:22:54
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Sun, 26 May 2013 09:08:27 +0200, u2 wrote:

    > 30-letnie sedziny nie sa obciazone dziedzictwem PRL-u. Choc moga byc juz
    > wytresowane przez takich obciazanych. Polecam film p.t. Ukald Zamkniety.

    Widziałem taką "nieobciążoną" w akcji: Wydała wyrok skazujący niby za
    wykroczenie drogowe, bez przesłuchania oskarżonego, beż świadków, bez
    żadnych szkód materialnych. Wyłącznie na podstawie oskarżenia starej
    panny, która uważała, że się przestraszyła. :)
    Pierdolę takie nieobciążone.

  • 17. Data: 2013-05-26 13:45:03
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żadnych szkód materialnych. Wyłącznie na podstawie oskarżenia starej
    > panny, która uważała, że się przestraszyła. :)

    A pytałeś je, czy one sobie tego życzą?

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 18. Data: 2013-05-26 18:11:50
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Sat, 25 May 2013 14:12:00 +0200, Edel napisał(a):

> [...]
    > platfusy doluja, jesli na ministerialne stanowiska stawiaja tak swiatlych
    > reformatorow - katolickich fanatykow-dyletantow.

    bez polskich znaków wygląda jak sadownictwa, a Gowin był ministrem
    rolnictwa

    Pozdr

  • 19. Data: 2013-05-26 18:29:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2013-05-26 13:22, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > żadnych szkód materialnych. Wyłącznie na podstawie oskarżenia starej
    > panny, która uważała, że się przestraszyła. :)

    wiesz co to sa wykroczenia ? tego nikt z powaznych sedziow nie prowadzi,
    daje je mlodziakom i mlodkom, a wynik i tak z gory jest znany ...-;)

  • 20. Data: 2013-05-27 07:43:05
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > żadnych szkód materialnych. Wyłącznie na podstawie oskarżenia starej
    > panny, która uważała, że się przestraszyła. :)
    A ja widziałam rozprawe Sądu Apelacyjnego w którym Sąd w składzie trzy
    sędziny powyżej czterdziestki, w sprawie przeciwko ZUS, wbrew zaświadczeniom
    z państwowych urzędów i spisanych zeznań świadków uznał że powódce nie
    należy sie emerytura za sześć lat pracy. Jednocześnie Sąd nie wystąpił do
    prokuratury z wnioskiem że zaświadczenia z dwóch państwowych zakładów pracy,
    zaświadczenie z Wojewódzkiego Urzędu Pracy i potwierdzone notarialnie
    zeznania świadków są sfałszowane. Po prostu uznały że sie nie należy i już.
    Ponieważ był to Sąd Apelacyjny to automatycznie została zamknięta droga
    prawna, czyli żadne odwołanie już nie przysługiwało, jak również kasacja
    przed Sądem Najwyższym (ze względu na zbyt niską kwotę roszczenia).
    Oczywiście sędziny wiedziały że są całkowicie bezkarne i mogą wydawać wyroki
    wg. kaprysu (czyli swobodna ocena faktów, dowodów i świadków - lub jak kto
    woli własnego sumienia - a nie obowiązującego prawa).
    To taki prawdziwy przykład sprawiedliwości w RP na wyższym szczeblu.
    Dlatego reforma jest konieczna.

    pozdr