  • Data: 2006-06-24 16:18:58
    Temat: Re: życie psa
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 16:42:27 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > pieprzniety jestes albo dawno psa nie miales

    To prawda - odkąd się wyprowadziłem od rodziców psa nie miałem.

    > acha to w parku moze sobie biegac ale w lesie nie , ciekawe..

    W parku nie ma raczej dzikich zwierzątek. Choć wcześniej mieszkałem
    przy parku gdzie kaczki na wiosnę nie raz musiały opuścić gniazda
    przepłoszone przez psy. Potem wycięli szuwary i kaczki gnieździły
    się tylko na wysepce gdzie nic im nie przeszkadzało - wtedy ludzie
    mogli spokojnie wyprowadzać psy - w końcu po to mają park.
    Co innego las - las jest przede wszystkim dla dzikich zwierząt.
    Oczywiście to przesada żeby strzelać do każdego psiaczka który
    wybiegnie za bardzo w przód w jakimś podmiejskim lasku - mandat dla
    właściciela wystarczy (w końcu co pies jest winny że ma
    nieodpowiedzialnego właściciela). Ale w dzieciństwie mieszkając 100m
    od lasu nie raz widziałem polujące psy (właściciele wypuszczali je
    poza obejście). I bynajmniej nie były zdziczałe. Co do nich nie mam
    wątpliwości że to prawo powinno je objąć.

    Pozdrawiam,
    Henry