  • Data: 2004-01-10 09:15:23
    Temat: Re: zwrot za fakturę korygującą
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 10 Jan 2004 09:05:06 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Radek napisał(a):

    > Witam Szanownych grupowiczów,
    >
    > Mam taki problem:
    > Prowadzę działalność gospodarczą jednoosobową. Kupowałem towar w hurtowni,
    > który okazał się nie tym co powinno być. Po półtorej miesiąca hurtownia
    > zgodziła się wystawić mi fakturę korygującą za zwrot towaru.

    A masz tą fakturę korygującą ?
    Warunkowanie zakupu innego towanu *moim zdaniem* jest bezpodstawne *o ile
    nie miałeś jakiegoś zapisu w ewentualnej umowie z nimi*.
    Jeżeli tak - to policja nie ma tu nic do rzeczy. Musisz ich wezwać do
    zapłaty - a razie odmowy - wnisek do sądu o nakaz płatniczy.

    Mieczysław