eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca › Re: zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
    Date: Mon, 16 Apr 2012 09:59:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jmgjgl$sbq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jmg5mf$hk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adpb149.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334563157 29050 79.185.109.149 (16 Apr 2012 07:59:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 07:59:17 +0000 (UTC)
    X-User: ariuszn
    In-Reply-To: <jmg5mf$hk$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701872
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-16 06:03, DysoN pisze:
    > Witam
    >
    > Chcialbym sie poradzic czy z punktu widzenia prawa mozna cos poradzic w takiej
    > oto konfliktowej sprawie.
    > Zakupilismy niedawno za przy pomocy allegro i opcji "kup teraz" wozek
    > dzieciecy. Zatem zawarlismy umowe kupna "na odleglosc" w rozumieniu prawa.
    > Przesylka do nas dotarla ale nie bylo w niej jednego elementu: barierki
    > zabezpieczajacej. W opisie aukcji taka barierka byla.
    > Probowalem wyjasniac to ze sprzedawca i prosilem o doslanie brakujacego
    > elementu ale spotkalem sie z nieprzyjemna odpowiedzia i brakiem dobrej woli.
    > Sprzedawca mial do mnie pretensje ze nie sprawdzilem zawartosci paczki przy
    > kurierze i ze nie sporzadzilem protokolu.


    Jeżeli opakowanie nie było uszkodzone, nie było oznak naruszenia - to
    kurier nie ma obowiązku czekać na ciebie aż ty to rozpakujesz i
    policzysz. Możesz poprosić kuriera aby łaskawie poczekał aż upewnisz się
    co jest w środku, i ewentualnie poprosić go o podpisanie jakiegoś papierka.

    Zwróć się do którejś z instytucji np. Federacja Konsumentów. Dość
    sprawnie działają. Często sprzedawcy nie dopełniają procedur i to wystarczy.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1