eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawcaRe: zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
  • Data: 2012-04-16 09:59:12
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-16 06:03, DysoN pisze:
    > Witam
    >
    > Chcialbym sie poradzic czy z punktu widzenia prawa mozna cos poradzic w takiej
    > oto konfliktowej sprawie.
    > Zakupilismy niedawno za przy pomocy allegro i opcji "kup teraz" wozek
    > dzieciecy. Zatem zawarlismy umowe kupna "na odleglosc" w rozumieniu prawa.
    > Przesylka do nas dotarla ale nie bylo w niej jednego elementu: barierki
    > zabezpieczajacej. W opisie aukcji taka barierka byla.
    > Probowalem wyjasniac to ze sprzedawca i prosilem o doslanie brakujacego
    > elementu ale spotkalem sie z nieprzyjemna odpowiedzia i brakiem dobrej woli.
    > Sprzedawca mial do mnie pretensje ze nie sprawdzilem zawartosci paczki przy
    > kurierze i ze nie sporzadzilem protokolu.


    Jeżeli opakowanie nie było uszkodzone, nie było oznak naruszenia - to
    kurier nie ma obowiązku czekać na ciebie aż ty to rozpakujesz i
    policzysz. Możesz poprosić kuriera aby łaskawie poczekał aż upewnisz się
    co jest w środku, i ewentualnie poprosić go o podpisanie jakiegoś papierka.

    Zwróć się do którejś z instytucji np. Federacja Konsumentów. Dość
    sprawnie działają. Często sprzedawcy nie dopełniają procedur i to wystarczy.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1