  • Data: 2008-06-24 13:03:53
    Temat: Re: zwrot towaru niezgodnego z umowa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Założysz sprawę w sądzie w trybie uproszczonym a po kilku miesiącach
    > komornik ściągnie dla ciebie pieniądze. I będzie to buraków z tej
    > firmy kosztowało circa about dwa razy tyle co te felgi.

    i już mi sie to podoba. Bo jesli faktycznie nie będą chcieli zmienić zdania,
    to dla mnie ten zamrożony 1000 nie stanowi wielkiego problemu ... ale nie
    lubie takich sytuacji .. bo i po co :(

    Tak czy inaczej zdecydowanie nie lubie sądów i takich tam ... wiec wolałbym
    napisać im coś, co spowoduje, ze po prostu sobie odpuszczą

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl