  • Data: 2006-11-09 07:19:46
    Temat: Re: zwrot towaru - ile dni?
    Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłam pewną rzecz. W domu okazało się, że nie pasuje, a w sklepie nie
    > ma innych. Rzecz kupiona dzisiaj. Paragon jest, widać, że nie używana,
    > bo nie używana. Czy następnego dnia mogę zwrócić? - nie wiem czy jest
    > sens iść i dochodzić swojego... Czy sprzedawca może odmówić zwrotu
    > pieniędzy na rzecz zamiany na coś innego?

    Najlepiej iść do sprzedawcy u którego to się kupiło, ładnie uśmiechnąć
    porozmawiać, wyjaśnić że jest to ci niepotrzebne i gwarantuje, że na 90%
    ci to przyjma, tylko nie wyskakuj prawami konsumenta, sądami
    bo juz masz przegrane :)
    R.
    Sprzedawca ;)