  • Data: 2008-04-08 13:06:35
    Temat: Re: zwrot towaru do 10 dni
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy jest w regulaminie allegro, ale jest w treściach aukcji
    > allegro. W ustawie jest zapis, że zwrot w ciągu 10 dni nie obowiązuje
    > "przy sprzedaży na licytacji".

    ok, zapoznam się dokładniej z regulaminem allegro,

    ale bardziej mnie interesuje czy taki zwrot w regulaminie (bo przecież różne
    aukcje internetowe mają różne regulaminy) jest zgodny z prawem, bo skoro
    gdzieś w prawie jest że kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru w
    ciągu 10dni, to nie ma znaczenia czy była to licytacja, kup teraz, czy co
    tam jeszcze, w każdym przypadku została zawarta transakcja kupna sprzedaży

    pozdrawiam.