  • Data: 2010-08-11 10:28:07
    Temat: Re: zwrot świadectwa dojrzałości z uczelni -warunki ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-08-2010 12:22, HatMan pisze:

    > Użytkownik "Maddy"<m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Po 33 latach, to był rok 1977 ( jeden tysiąc dziewięćset
    > siedemdziesiąty siódmy),

    O matko bosko..

    A po takim czasie to mogą Cię ścigać np. za nieoddanie książki do
    biblioteki?
    Przecież przez te lata to by się morderstwo przedawniło!

    A z drugiej strony - oni są w stanie znaleźć to świadectwo???
    Nie szybciej będzie do liceum po duplikat?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813