    From: "marlid" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu RTV do 3 dni - można tak?
    Date: Thu, 29 Aug 2002 14:39:14 +0200

    > Napewno w ustawie o kredycie konsumenckim z 20 lipca 2001 znajdziesz
    > informacje na ten temat a mysle ze to uprawnienie obowiazywac bedzie
    rowniez
    > przy zakupie za gotowke.(na 100% pewny nie jestem)
    > k...@w...pl

    Niestety , nie będzie, albowiem, zgodnie z przepisem

    Art. 1. Ustawa reguluje zasady i tryb zawierania umów o kredyt konsumencki,
    zasady ochrony konsumenta, który zawarł umowę o kredyt konsumencki, oraz
    obowiązki przedsiębiorcy, który udzielił kredytu konsumenckiego.

    dlatego nie ma ona zastosowania do sprzedaży za gotówkę,

    pzdr

    marek