  • Data: 2007-07-26 11:57:27
    Temat: Re: zwrot pieniędzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jul 2007, Marcin Debowski wrote:

    > Masz takie z nimi doświadczenia to zgłoście to razem, bo inaczej jakoś nie
    > widzę szans na odpowiedzialność karna...

    Obawiam się, ze posługując się dowodami w postaci zeznań na
    p.r.f.c(yfrowa), każdy sąd uzna że to jest normalny tryb pracy
    (tego) sklepu a nie wyłudzenie :P
    Nikt nie stwierdził, żeby koniec końców kogoś okantowali, tylko
    skarg na jakość komunikacji jest od metra.

    BTW: nie mam złych doświadczeń, raczej dobre (w roli "asysty", sam
    nie kupowałem, a odbiory były osobiste).

    pzdr, Gotfryd