    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot 10 dni- zakup przez net
    Date: Mon, 23 Apr 2012 21:29:03 +0200

    W dniu 23.04.2012 21:21, witek pisze:
    > Zauważ, że zwykle nie.
    > Przy takim "zakupie" nie płacisz z góry w internecie, a dopiero przy
    > odbiorze w sklepie.

    Nie wiem, mało takich mam sytuacji, więc nie umiem ocenić zwykle.

    > To co zrobiłeś w internecie to zleciłeś dostarczenie towaru do sklepu i
    > zarezerwowanie go dla siebie.
    > W sklepie możesz go jak najbardziej obejrzec i ... nie kupić.

    No zależy. Np. jak zamawiałem książki w Empicu, to płaciłem już kartą
    przez WWW, tylko wybrałem Dostawa do Salonu w Zabrzu 0zł, bo wiedziałem,
    że tam i tak będę. W salonie obsługa wręczyła mi zapakowaną w karton
    książkę, z nadrukowanym adresem itp. Identycznie, jak wysłaną pocztą,
    tylko niewysłaną pocztą.

    Nie wiem jak przy płatności przy odbiorze, ale też chyba by była taka
    zapakowana paczuszka, choć może by pozwolili otworzyć i zrezygnować. Nie
    testowałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek