    From: "emeryt" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Date: Sun, 3 Jul 2011 20:02:40 +0200

    > To już robota dla faceta i wózka widłowego, czy jakiegoś tam.

    robi to u mnie kobieta w ciąży i co ma zrobić... robić to dalej.

    Wiesz czasy że kobiety jak 100lat temu w ciąży szły w tz pole
    dawno minęły. Ciąża to nie choroba, ale tez znacznie więcej zgonów
    kiedyś było, martwych porodów i dzieci nie dożywały dorosłych lat.

    Ja osobicie gdyby moja żona była w ciąży i wykonywała jakąś cięższą
    pracę(nie mowię tu o biurowej) nie chciał bym aby ją wykonywała właśnie
    dla dobra dziecka.

    Oczywiście można podnosic jak wzniosłą idee dlaczego ja za czyjeś
    "szczeniaki" mam płacić, jednak jak tych "szczeniaków" nie będzie
    to nas nie będzie na starość... ot tyle. Ja się godzę płacić na
    inne "szczeniaki" bo do 100, której zamierzam dożyć raczej pracowął nie
    będę więc ktoś będzie musiał dbać o otoczenie.

    Oczywiście nie popieram zwolnien jeżeli kobieta się dobrze czuje
    i wykonuje lekką pracę - choć jako facetowi trudno mi stwierdzić jak
    bardzo może brzuch przeszkadzać i być uciążliwy w trakcie ciąży