  • Data: 2007-09-05 07:33:11
    Temat: Re: zwalczanie szkodnikow a ustawa o ochronie zwierzat :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Glizda wrote:

    > Spokojnie, przecież intencją ustawodawcy była ochrona piesków i kotków.
    > Ryby są obślizłe, zimne i niefajne, więc mało kto się o ich "prawa" upomni.
    > Sczury są brzydkie, szybko uciakają i powodują odruchy wzdrygania.

    Zawsze może się trafić jakiś fanatyk lub wredny sąsiad: "panie
    prokuratorze, a ten zbrodniarz zamordował bestialsko rodzinę myszy
    wystawiają pułapki - a weterynarz mu zezwolenia nie wydał!" ;)

    [ciach]

    > Świnki nie są już aż tak fajne. Leżą w gnoju, śmierdzą i chrumkają, więc
    > co prawda najlepiej w warunkach bezstresowych, ale powszechnie zezwala
    > się na ich mordy i zjadanie ich zwłok.

    Na świnki i inne zwierzęta spożywcze są odpowiednie paragrafy - ale i
    tak domowy ubój, jak to dawniej bywało, odpada...

    Swoją drogą kiedyś na wakacjach starownika, która dostarczyła nam drób
    na obiad, na miejscu koguta zarżnęła - teraz by pewnie poszła siedzieć
    ;-> (chore czasy...)