  • Data: 2006-12-15 22:47:38
    Temat: Re: zostałem napadnięty na parkingu hipermarketu !
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 23:13:05 +0100, scream napisał(a):

    > Zgłosić sprawę policji. Ochrona zareagowała poprawnie.

    Zdecydowanie zgłosić sprawę policji.
    Ochrona nie ma jakichś nadzwyczajnych uprawnień, może reagować tylko wtedy
    kiedy ewidentnie istnieje zagrożenie dla chronionego mienia, zdrowia i
    zycia pracownika ochrony, każdy obywatel ma prawo reagować w przypadku
    bezpośredniego zagrożenia życia innej osoby, ale tylko w trakcie zdarzenia
    na tzw. "gorącym uczynku" lub w pościgu bezpośrednio po.

    Policja odwiedzi ten sklep, zabezpieczy nagranie z monitoringu i rozpocznie
    się postępowanie przygotowawcze.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy -nazwany przez jednego z Was "legendą grupy"