  • Data: 2004-01-07 11:57:29
    Temat: Re: zobowiazanie alimentacyjne męża
    Od: "Agassa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe, na szczęście jesteś w błędzie. Twoje dochody
    > rzutują na wysokość alimentów. (przy jej ustalaniu)

    Chodzi mi o egzekucję a nie ustalanie wysokości a to jest różnica. Chce
    tylko uzyskać poradę ,ponieważ mąż mój nie pracuje ale mamy wspólny majatek.
    Ja równiez mam dzieci ,które muszę utrzymywać a z mężem w dobrych stosunkach
    nie zyję stąd moje pytanie ,a jego dzieciak z poprzedniego małżeństwa w
    ogóle mnie nie interesuje -to wyłacznie jego problem ,ja mam swoje i muszę
    myśleć o nich ,i z tego co wiem to właśnie mam rację ,zobowiązania powstałe
    przed zawarciem małżeństwa/a do takich należą alimenty na dzieciaka z
    poprzedniego małżeństwa/ nie mogą być egzekwowane z majątku wspólnego
    ,chyba,że jest hipoteka ale to zupełnie inna sprawa,także idź pielic
    truskawki na polu domorosły prawniku z Bożej łaski,jesli nie umiesz dac
    konkretnej odpowiedzi.

    Agnieszka