  • Data: 2005-09-02 12:59:28
    Temat: Re: znowu narozrabiałem... i to ostro
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Robercie,
    >
    > nie warto odpowiadać

    Wolałbyś abym siedział cicho?
    No tak, wszystko pozamiatane pod dywan, trupy pochowane w szafach, a tutaj ktoś
    śmie wyciągać to na światło dzienne:

    - to że znany sędzia-autorytet czerpie korzyści materialne z prowadzonych spraw
    (zarzut kryminalny - na zachodzie dawno siedziałby w więzieniu),
    - to że nie został nawet wykluczony z zawodu,
    - to że Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo w sprawie,
    - to że w zrzeszeniu, w którego władzach zasiadają sędziowie i prokuratorzy
    urzęduje w budynku przejętym z jednej z kontrowersyjnych upadłości prowadzonych
    przez tego samego sędziego, który jest obecnie prezesem zrzeszenia,
    - to że wspomniane najbardziej kontrowersyjne upadłości z łatwością
    prześlizgiwały się przez wszystkie instancje
    - to że teraz Skarb Państwa będzie odpowiadał finansowo za straty liczone w
    setkach milionów złotych spowodowane przestępczą działalnością przedstawicieli
    wymiaru sprawiedliwości
    - itd.

    Cóż, faktycznie lepiej byłoby aby o tym nie mówić, a już najlepiej aby w ogóle
    sprawy nie było. Tak się składa jednak, że sprawa jest jak widać.

    http://www.czarnalista.com - czarna lista symboli polskiego sądownictwa