  • Data: 2002-11-14 15:34:38
    Temat: Re: znowu PZU i zwyzka
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "COSMOS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aqu6b9$i00$1@news2.tpi.pl...
    > Dodam jeszcze, ze skladke juz zaplacilem, ale agent, ktory sprzedal mi
    > polise powiedzial, ze zwyzka mnie juz nie obowiazuje i policzyl bez
    zwyzki,
    > po dwoch miesiacach przyszlo zawiadomienie z inspektoratu o niedoplacie.

    Do 25 lat włącznie a więc masz rocznikowo 25 lat. Tu nie ma siły.
    Inna rzecz to konieczność dopłaty. Jeśli masz dowód, iż podałeś informację o
    swoim wieku to zaniżona składka to już problem agenta i zakładu ubezpieczeń.
    Nie musisz więc płacić.
    Jednocześnie nie powinieneś zostawiać sprawy 'tak po prostu' tylko z
    odpowiednim pismem wystąpić do PZU wykazując, iż problem zaniżonej składki
    nie leży po Twojej stronie.

    Pzdr
    Brodek