  • Data: 2018-01-17 18:08:08
    Temat: Re: znów komornik
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-17 o 13:31, J.F. pisze:

    > Tez mnie zainteresowalo, wiec pewnie jakis komis ... ale ok, powierzyl
    > pojazd fachowej firmie :-)

    Skoro bez jego wiedzy przejechali dwa tysiące kilometrów i zatarli
    silnik to nie była fachowa firma.

    > No bo komus powierzyc na przechowanie musi :-)

    Samochód owszem, kluczyków i dokumentów chyba jednak nie.

    > Dobrze pytasz, ale .. jak wyroczek sie uprawomocni, to ktos zaplaci, ale
    > ... a dluznik VAT od uzyskanej kwoty zaplaci ? :-)

    Zawsze można odpowiedniemu urzędowi przypomnieć tradycyjnym pismem
    "uprzejmie donoszę że ...".

    > No chyba, zeby tak US na komornika naslac, swiadczyl uslugi, a podatek
    > gdzie ? :-)

    W tym momencie jeszcze nie wiadomo czy na komornika czy na "fachową"
    firmę od przechowywanie tego pojazdu. Ale ktoś powinien zapłacić.