  • Data: 2010-08-25 08:27:53
    Temat: Re: zniżki z OC -pytanie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem jak to tłumaczą, ale nie trafia to do mnie.
    > Tak jakby człowiek jeździł samochodem tylko po swojej miejscowości.

    Im nie chodzi o indywidulne możliwe przypadki, tylko prawdopodobieństwo w
    skali masowej. Nawet przyczyny nie są istotne, istotne jest tylko ryzyko.
    Jeśli więszkość ludzi z miejscowości A częściej ma kolizje niż Ci z
    miejscowości B, to A stanowią większe ryzko i tyle, będą płacić więcej.
    Nikogo nie obchodzi przypadek Kowalskiego z Pipidówka, czy on może sobie
    teoretycznie bez doświadczenia pojechać do Warszawy czy do Afryki i tam auto
    rozbić... Jeśli Pipidówczanie nie zgłaszają masowo zdarzeń to stanowią
    mniejsze ryzyko.