  • Data: 2023-10-17 14:27:45
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Oct 2023 20:59:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja nie wiem, czego on się akurat obawiał. To są moje przemyślenia.
    >
    > Głowy państw zazwyczaj chowa się w stolicy. W Krakowie chowano królów
    > polskich, bo to była stolica. Nie znam na tyle Warszawy, by wskazać
    > odpowiednie miejsce. Jestem jednak pewien, że jakieś godne by się
    > znalazło. Ponieważ Lech KACZYŃSKI był pierwszym zmarłym Prezydentem RP
    > to można było nawet na tym Placu Zwycięstwa postawić mauzoleum i sądzę,
    > że Prezydentowi Warszawy by po prostu nie pasowało odmówić.

    Moze i odmówic nie, ale kto miałby zadecydować, ze stawiamy tam
    mauzoleum? No ale ostatecznie UM musialby chyba zgode wyrazic, a moze
    nawet inwestorem zostać .. no coz, był to też prezydent Warszawy.

    > Z tym że
    > zupełnie co innego pochować Prezydenta RP w takim miejscu, a co innego
    > pochować go na Wawelu, a na placu łupnąć "schody do nieba". Nie zdziwił
    > bym się, gdyby władze Warszawy poczuły się nieco urażone pomysłem
    > pochowania Prezydenta w Krakowie.

    Hm, wszystkich królów pochowano na Wawelu?

    Bo moze by tak na Zamku Krolewskim w Warszawie ... czy to jednak
    przegięcie ?

    J.