  • Data: 2004-04-03 07:29:09
    Temat: Re: zmiana przepisow - ubezpieczenie oc
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "hal2000" <h...@p...onet.pl> napisał:

    >a jakie moga byc konsekwencjie powiadomienia UFG?
    Konieczność uiszczenia opłaty na rzecz UFG (w tym roku za sam. osobowy
    równowartość 500 euro).

    >i dalej "oswiadczam ze wypowiadam umowe obowiazkowego ubezpieczenia oc
    "Wypowiadam", to co innego :-)

    >pytanie tylko czy wystarczy ze on mi to wypelni i podpisze a ja to zaniose
    To zależy od ubezpieczyciela - ja chciałbym sprawdzić jego tożsamość i
    aby podpisał się przy mnie.

    >tzn jaka mam realnie szanse na odzyskanie kasy?
    Nie odpowiem ci, ale nie śpiesz się - dziś ubezpieczam, a jutro już
    sprzedaję. Propunuje wpłacić tylko pierwszą ratę - wtedy możesz mniej
    stracić.

    Artur Golański